Historiku

Shkolla jopublike 9 vjecare Cor Jesu drejtohet nga Kongregata e Motrave Apostulle te Zemres se Shenjte te Jezusit, me seli ne Rome.

Rregulltaret jane kthyer ne Shqiperi ne 1 janar 1992 dhe hapen dy qendra misioni ne Tirane dhe ne Dajc (Zadrime), ku me 1994 hapen edhe kopshtin “ Nene Klelia Merloni”.

Ne 1996 arriten në Shkoder, qytet i njohur katolik shqiptar ku dhe vazhdojne e qendrojne. Sot, 21 vjet më pas, shkolla dhe kopshti administrohet nga murgesha vendase e personel laik dhe falë veprimtarisë së shumë donatoreve ka mundur të çojë perpara këtë vepër të çmuar në favor të fëmijëve dhe adoleshentëve që vijnë nga zona te ndryshme te vendit. Shkolla “Cor Jesu”, me vlerat e saj edukuese, ka ndezur jo vetëm zemrën e shumë fëmijëve por edhe atë të familjeve të tyre.

Projekt  ynë është i konsoliduar dhe i rrënjosur në territor, i mbështetur nga një përvojë e gjatë, që e ka shoqëruar gjithmonë fëmijën në zhvillimin e të gjitha dimensioneve të tij.

Ne jemi të njohur në komunitetin pedagogjik për metodën tonë unike dhe novatore të mësimdhënies qe eshte gjithashtu pjese e edukimit katolik. Një metodë që lindi nga mësimet e te Lumes Clelia Merloni (1892-1977) dhe që evoloi me kalimin e kohës dhe me nevojat e studentëve tanë.

Projekti ynë edukativ ka për qëllim rritjen harmonike të fëmijës që në fazat fillestare të kontaktit të tij me botën e jashtme. Ne respektojmë dhe vlerësojmë origjinalitetin e procesit të rritjes së çdo fëmije.

Siguri

Cor Jesu siguron mirëqënie  fizike dhe emocionale përmes proçedurave të reagimit emergjent, masave të sigurisë dhe të politikave kundër bullizimit.

Staf Profesional

Administrator, mësues dhe staff mbështetës të përgatitur, të përkushtuar dhe të aftë ndaj zhvillimit dhe krijimit të një mjedisi pozitiv mësimor.

Ambjente bashkohore

Shkolla ofron burime për të mbështetur qasjet moderne të mësuarit, duke përfshirë teknologjinë, hapësira fleksibël, ambjente sportive etj.

Mësuesit tanë

Pader Mikel Pllumbaj
President
Moter Vida Gjoni
Përfaqësuese Ligjore
Rite Guri
Drejtoreshë
Brigjilda Turkaj
Mësues
Çiljeta Gjergji
Mësues
Emirjona Pashaj
Mësues
Ersa Nikshiqi
Mësues
Florjan Frroku
Mësues
Leonora Mjeda
Mësues
Majlinda Topalli
Mësues
Kristjana Huba
Mësues
Ivana Vasa
Mësues
Aida Uligaj
Mësues
Iva Hoti
Mësues
Paula Kiri
Mësues
Paskal Maka
Mësues
Pranvera Lekaj
Mësues
Vjollca Gazulli
Mësues
Enkeleida Marku
Edukatore
Margerita Nikaj
Edukatore

Metodat e Mësimëdhënies

Përrallat, mitet dhe jeta e Natyrës shoqërojnë rritjen e femijeve. Mitet lindin nga nevoja e thellë njerëzore për t’iu përgjigjur pyetjeve të mëdha për origjinën e Universit dhe të Njerëzimit: ato i përkasin trashëgimisë kolektive të popujve dhe shpesh, pavarësisht se janë përpunuar nga popuj të largët gjeografikisht nga njëri-tjetri, ato shfaqin ngjashmëri të jashtëzakonshme.

Imazhet që tregojmë veprojnë sipas analogjisë dhe lejojnë fëmijën të njohë frymezimin e tij qe eshte i rendesishem per procesin e rritjes.

Në mit apo përrallë fëmija ndjek figurën e heroit, pengesat që has në realizimin e një të mire të përbashkët dhe njeh gëzimin e tejkalimit të tyre.

Përrallat dhe mitet janë në gjendje të komunikojnë me botën magjike të fëmijës të përbërë nga ndjenja dhe emocione. Mësuesja nuk jep vetem shpjegime, por nga rrëfimi i çon, në varësi të moshës, në animacion, në produksion piktoresk, në dëgjimin e pjesëve të përshtatshme muzikore, të cilat mund të mbështesin ata që përballen me botën dhe duhet ndihmuar për ta kuptuar atë. .

Prandaj, origjinaliteti i procesit të rritjes së çdo fëmije është për ne pika e referencës për modulimin e kohërave dhe ritmeve të mësimdhënies së programimit.

Vlerat njerëzore janë potencialisht të pranishme tek fëmija: detyra e edukatorit është të krijojë kushtet ideale që ai të mund t’i shprehë dhe t’i realizojë ato në kontekstin social-kulturor të klasës.

Në përputhje me teorinë e inteligjencës së shumëfishtë të H. Gadner, Cor Jesu i njeh ndjenjat dhe marrëdhëniet që kanë një vlerë të barabartë me atë të dijes së pastër:

stimulimi e inteligjencës emocionale (P. Salovey dhe J.D. Mayer), së bashku me ato të logjiko-matematikore, gjuhësore dhe krijuese, ka rezultuar se është thelbësore për formimin e individëve të plotë, të thellë dhe të vetëdijshëm.

Marrëdhëniet me familjet dhe organet kolegjiale

Aleanca edukative që zhvillohet mes shkollës dhe familjes e mbështet fëmijën në rritjen e tij.

Në asambletë e klasës mësuesit ndajnë me familjet fazat arsimore dhe jetën e klasës. Shkolla është e hapur për kontributin e prindërve të cilët përveç marrjes së posteve përkatëse në organet kolegjiale (Këshilli i shkollës, përfaqësuesit e klasave), marrin pjesë në organizimin e momenteve të përbashkëta (si festat e shkollës dhe ditët e hapura), ata ndjekin aspekte të rëndësishme të aktiviteteve dhe mund të përfshihen, pas planifikimit me mësuesit e klases. Përfaqësuesit e klasës (1 për secilën klasë) zgjidhen nga vete femijet në fillim të çdo viti shkollor.

Bisedat individuale mes familjes dhe mësuesve ju lejojnë të përqendroheni në rrugën edukative të fëmijës dhe ta njihni atë në tërësi, të zhvilloni projekte që e mbështesin dhe forcojnë atë.

Takimet për çështje arsimore dhe kulturore janë mundësi për prindërit dhe mësuesit për të diskutuar dhe dialoguar.

Bordi i shkollës përbëhet nga 12 anëtarë (1 mësues, 9 perfaqesues te cdo klase, 1 përfaqësues i personelit administrativ dhe kryetari i bordit). Bordi i Shkollës ka kompetencën të vendosë për organizimin dhe planifikimin e jetës dhe aktiviteteve shkollore (kalendari shkollor, kriteret për planifikimin e jetës dhe zbatimin e tureve me guidë, udhëtimet arsimore, dhe aktivitetet jashtëshkollore).

Senati i shkolles përbëhet vetëm nga nxënësit e klasës së V deri ne te IX ( 2 per klase) dhe ka për keshilltar një mesues si dhe një kryetar qe perzgjidhet nga vete nxenesit. Senati mblidhet nje here ne muaj per te diskutuar mbi ceshtje te ndryshme.