Përrallat, mitet dhe jeta e Natyrës shoqërojnë rritjen e femijeve. Mitet lindin nga nevoja e thellë njerëzore për t’iu përgjigjur pyetjeve të mëdha për origjinën e Universit dhe të Njerëzimit: ato i përkasin trashëgimisë kolektive të popujve dhe shpesh, pavarësisht se janë përpunuar nga popuj të largët gjeografikisht nga njëri-tjetri, ato shfaqin ngjashmëri të jashtëzakonshme.
Imazhet që tregojmë veprojnë sipas analogjisë dhe lejojnë fëmijën të njohë frymezimin e tij qe eshte i rendesishem per procesin e rritjes.
Në mit apo përrallë fëmija ndjek figurën e heroit, pengesat që has në realizimin e një të mire të përbashkët dhe njeh gëzimin e tejkalimit të tyre.
Përrallat dhe mitet janë në gjendje të komunikojnë me botën magjike të fëmijës të përbërë nga ndjenja dhe emocione. Mësuesja nuk jep vetem shpjegime, por nga rrëfimi i çon, në varësi të moshës, në animacion, në produksion piktoresk, në dëgjimin e pjesëve të përshtatshme muzikore, të cilat mund të mbështesin ata që përballen me botën dhe duhet ndihmuar për ta kuptuar atë. .
Prandaj, origjinaliteti i procesit të rritjes së çdo fëmije është për ne pika e referencës për modulimin e kohërave dhe ritmeve të mësimdhënies së programimit.
Vlerat njerëzore janë potencialisht të pranishme tek fëmija: detyra e edukatorit është të krijojë kushtet ideale që ai të mund t’i shprehë dhe t’i realizojë ato në kontekstin social-kulturor të klasës.
Në përputhje me teorinë e inteligjencës së shumëfishtë të H. Gadner, Cor Jesu i njeh ndjenjat dhe marrëdhëniet që kanë një vlerë të barabartë me atë të dijes së pastër:
stimulimi e inteligjencës emocionale (P. Salovey dhe J.D. Mayer), së bashku me ato të logjiko-matematikore, gjuhësore dhe krijuese, ka rezultuar se është thelbësore për formimin e individëve të plotë, të thellë dhe të vetëdijshëm.
Marrëdhëniet me familjet dhe organet kolegjiale
Aleanca edukative që zhvillohet mes shkollës dhe familjes e mbështet fëmijën në rritjen e tij.
Në asambletë e klasës mësuesit ndajnë me familjet fazat arsimore dhe jetën e klasës. Shkolla është e hapur për kontributin e prindërve të cilët përveç marrjes së posteve përkatëse në organet kolegjiale (Këshilli i shkollës, përfaqësuesit e klasave), marrin pjesë në organizimin e momenteve të përbashkëta (si festat e shkollës dhe ditët e hapura), ata ndjekin aspekte të rëndësishme të aktiviteteve dhe mund të përfshihen, pas planifikimit me mësuesit e klases. Përfaqësuesit e klasës (1 për secilën klasë) zgjidhen nga vete femijet në fillim të çdo viti shkollor.
Bisedat individuale mes familjes dhe mësuesve ju lejojnë të përqendroheni në rrugën edukative të fëmijës dhe ta njihni atë në tërësi, të zhvilloni projekte që e mbështesin dhe forcojnë atë.
Takimet për çështje arsimore dhe kulturore janë mundësi për prindërit dhe mësuesit për të diskutuar dhe dialoguar.
Bordi i shkollës përbëhet nga 12 anëtarë (1 mësues, 9 perfaqesues te cdo klase, 1 përfaqësues i personelit administrativ dhe kryetari i bordit). Bordi i Shkollës ka kompetencën të vendosë për organizimin dhe planifikimin e jetës dhe aktiviteteve shkollore (kalendari shkollor, kriteret për planifikimin e jetës dhe zbatimin e tureve me guidë, udhëtimet arsimore, dhe aktivitetet jashtëshkollore).
Senati i shkolles përbëhet vetëm nga nxënësit e klasës së V deri ne te IX ( 2 per klase) dhe ka për keshilltar një mesues si dhe një kryetar qe perzgjidhet nga vete nxenesit. Senati mblidhet nje here ne muaj per te diskutuar mbi ceshtje te ndryshme.